Ben İstanbul şehir içi yılda 50.000 yapıyorum.
Şehir dışı ayda 20.000 yapsam daha keyifli olurdu kesin
Yolun açık olsun. Ford taşlı az engebeli yolda tam bir fiyasko düz yolda yolda kalan ford bile gördüm
Bir teker boşa düştü mü yandın hareket etmiyor alet