• 26-04-2021, 00:59:11
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Forumda tanıdığım en sağlam karakterli düzgün insanlardan birisiniz. Konuyu görünce biraz destek vermek istedim. Hayat gerçekten hakkını verene al bakalım yol senin yürü demiyor, çalışan eziliyor. Önce bunu sindirmek zor. mecburiyet sindiriyoruz, sonrasında ne yapmak lazım?
    Birileri sizin emeğinizi domino taşı gibi devirdiyse siz de hakkınız olanı almak için onları devirin. Her gün aynanın karşısına geçin konuşun. Kendinize anlatın önce derdinizi. Sesli konuştukça, yapacağınıza inanırsınız bir ayda olmaz belki ama beş ayda olur.
    Kaldı ki sizin üstesinden geleceğinize kalpten inanıyorum. Orada müdür olunmadıysa Rabbim daha güzel kapı açacaktır.
    Örnekten devam edelim, Google bir güncelleme yapar bir gün backlinkler hiçbir işe yaramaz, işte o zaman sizin içerikler kral olacak!
  • 26-04-2021, 00:59:27
    #11
    2 kişinin yapmaya zor yetiştiği işi tek başıma yapmaya çalışıp üstüne geciktiğim için azar yiyorum. Tek başıma koca fabrikanın tüm Türkiye planlamasını ve üretimi yaptırtmama rağmen en ufacık şeyde beni hiçe sayabiliyorlar. Maalesef el işi böyle. Sabah 5 ye kalkıp raporları yetiştirdiğim için kimse elime sağlık demedi. Demezlerde...