2 kişinin yapmaya zor yetiştiği işi tek başıma yapmaya çalışıp üstüne geciktiğim için azar yiyorum. Tek başıma koca fabrikanın tüm Türkiye planlamasını ve üretimi yaptırtmama rağmen en ufacık şeyde beni hiçe sayabiliyorlar. Maalesef el işi böyle. Sabah 5 ye kalkıp raporları yetiştirdiğim için kimse elime sağlık demedi. Demezlerde...