Şarap konusunu neden açtım açıklıyorum
16
●644
- 25-04-2021, 20:32:02Bu konular siyaset gibi bazı durumlarda haklı bazı durumlarda haksız o yüzden hiç konuşmamak en iyisi kimin ne diyeceği belli değil, ben anlamıyorum insanların içinde birilerine DİNSİZ deme açlığımı var veya sen ne biçim müslümansın gibi bırakın arkadaşlar eğer açılan konuyu beğenmediyseniz geçin direk.
neyse herkese iyi akşamlar - 25-04-2021, 20:32:17O konu gereksiz büyüdü aslında. Cevap vermek isteyen cevabını verip geçebilirdi ki ben öyle yaptım. Tavsiyemi bulundum yavaşça uzadım
- 25-04-2021, 20:33:02Iki tarafta gereksiz. Sizin ramazan ayinda diger insanlari dusunmeden boyle muhabbet yapmaniz moderatorunde irkciliga dayandirarak suspend atmasi. Cok komik cunku bu sekilde hic bir sey basaramayacak bu ulke
- 25-04-2021, 20:36:01Nush ile uslanmayanın hakkı tekrir, tekrir ile uslanmayanın hakkı kötektir diye bir söz var @Burak Bozkurt; iyi bilir