Konu
Şarap konusunu neden açtım açıklıyorum
25-04-2021, 20:34:31
#16
ozymoz
Saygıdan dolayı sınır konulur. Saygıda insani birşeydir. Bu tür muhabbetler keşke r10dan komple kapatılsa sadece iş için kullanılsa.