Iki tarafta gereksiz. Sizin ramazan ayinda diger insanlari dusunmeden boyle muhabbet yapmaniz moderatorunde irkciliga dayandirarak suspend atmasi. Cok komik cunku bu sekilde hic bir sey basaramayacak bu ulke