Bu konular siyaset gibi bazı durumlarda haklı bazı durumlarda haksız o yüzden hiç konuşmamak en iyisi kimin ne diyeceği belli değil, ben anlamıyorum insanların içinde birilerine DİNSİZ deme açlığımı var veya sen ne biçim müslümansın gibi bırakın arkadaşlar eğer açılan konuyu beğenmediyseniz geçin direk.

neyse herkese iyi akşamlar