• 25-04-2021, 20:32:00
    #10
    gereksiz insanların bu forumda bence işi yok
  • 25-04-2021, 20:32:02
    #11
    Bu konular siyaset gibi bazı durumlarda haklı bazı durumlarda haksız o yüzden hiç konuşmamak en iyisi kimin ne diyeceği belli değil, ben anlamıyorum insanların içinde birilerine DİNSİZ deme açlığımı var veya sen ne biçim müslümansın gibi bırakın arkadaşlar eğer açılan konuyu beğenmediyseniz geçin direk.

    neyse herkese iyi akşamlar
  • 25-04-2021, 20:32:17
    #12
    O konu gereksiz büyüdü aslında. Cevap vermek isteyen cevabını verip geçebilirdi ki ben öyle yaptım. Tavsiyemi bulundum yavaşça uzadım
  • 25-04-2021, 20:33:02
    #13
    Iki tarafta gereksiz. Sizin ramazan ayinda diger insanlari dusunmeden boyle muhabbet yapmaniz moderatorunde irkciliga dayandirarak suspend atmasi. Cok komik cunku bu sekilde hic bir sey basaramayacak bu ulke
  • 25-04-2021, 20:33:10
    #14
    Ticaret için gelmediğiniz trade puanınızdan belli oluyor, burası deneme tahtası değil. "Farkındalık" ile ilgili testlerinizi başka mecralarda yapabilirsiniz.
  • 25-04-2021, 20:33:27
    #15
    Kategori Moderatörü
    Tek eksiğimiz senin hangi şarabı içeceğindi zaten kaç saattir forum da şarap konusu görüyorum.
  • 25-04-2021, 20:34:31
    #16
    Saygıdan dolayı sınır konulur. Saygıda insani birşeydir. Bu tür muhabbetler keşke r10dan komple kapatılsa sadece iş için kullanılsa.
  • 25-04-2021, 20:36:01
    #17
    Nush ile uslanmayanın hakkı tekrir, tekrir ile uslanmayanın hakkı kötektir diye bir söz var @Burak Bozkurt; iyi bilir