• 24-04-2021, 19:04:23
    #10
    Aeknasd145 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şahıs şirketi olduğu için kendi banka hesabımı kullanıyorum fatura kestiğim açıklama yazarak attıkları ödeme de sorun olur mu?
    fatura kesiyorsan sorun yok. Ödeme alırsan ilerde sorun yaşanabilir yaşanmayabilir . Devlet işleri gariptir.
  • 24-04-2021, 19:05:03
    #11
    thepalabiyik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fatura kesiyorsan sorun yok. Ödeme alırsan ilerde sorun yaşanabilir yaşanmayabilir . Devlet işleri gariptir.
    teşekkürler bu konuyu da ilgili biriyle bi konuşurum