thepalabiyik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
fatura kesiyorsan sorun yok. Ödeme alırsan ilerde sorun yaşanabilir yaşanmayabilir . Devlet işleri gariptir.
teşekkürler bu konuyu da ilgili biriyle bi konuşurum