Aeknasd145 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şahıs şirketi olduğu için kendi banka hesabımı kullanıyorum fatura kestiğim açıklama yazarak attıkları ödeme de sorun olur mu?
fatura kesiyorsan sorun yok. Ödeme alırsan ilerde sorun yaşanabilir yaşanmayabilir . Devlet işleri gariptir.