Arora Cappucino 50 CC motorumu 1300 Km'dir kullanıyorum ve ilk motorum. Deneyimlerimi bu video ile sizlere aktarmak istedim.
https://www.youtube.com/watch?v=VDcXQ5YxG0o
Arora Cappucino 50 CC Uzun Kullanım İnceleme
10
●145
- 19-04-2021, 20:10:02125 CC Olanından aldım. Diğer rakiplerine göre fiyatı uygun ve nakit ödemedim taksitle aldım. İlk izlenim 80 cc blueberrye göre aşırı güzel geldi hızlanması parça kalitesi vs.
- 20-04-2021, 13:55:07Kesinlikle katılıyorum, parça kalitesi güzel. Bir kaç dezavantajı var ama genel itibari ile emsalleri arasında en iyisi.bahatarlaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-04-2021, 12:44:22ReklamKap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ön konsoldan biraz ses geliyor çukurlarda. Sizde var mı acaba böyle bir problem? - 28-04-2021, 15:54:33Böyle bir durumda ben motoru stop edip yeniden çalıştırıyorum Aşırı titreme yapıyor, stop ettikten sonra düzeliyor.bahatarlaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Torpido ve selenin altındaki kısma çift taraflı bant çektim, zırıltı vardı kesildi. Bilgin olsun hocam. - 28-04-2021, 16:58:091k uzun kullanım mı :s bizim motor 100 bin de nerede ise rodaj süresini bitiriyor
- 28-04-2021, 17:02:42Teşbihte hata olmuş olabilir. Ama alır almaz incelemedike bağlamak istedim.HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-07-2021, 22:31:341000 KM Yol yaptım 125CC ile. Şuan max 107 hızı gördüm. Selesi hiç rahat değil. Arka fren yokla var arası bir şey. Yazın sonlarına doğru elimden çıkarmayı düşünüyorum