• 19-04-2021, 14:21:51
    #1
    Arora Cappucino 50 CC motorumu 1300 Km'dir kullanıyorum ve ilk motorum. Deneyimlerimi bu video ile sizlere aktarmak istedim.


    https://www.youtube.com/watch?v=VDcXQ5YxG0o
  • 19-04-2021, 20:10:02
    #2
    125 CC Olanından aldım. Diğer rakiplerine göre fiyatı uygun ve nakit ödemedim taksitle aldım. İlk izlenim 80 cc blueberrye göre aşırı güzel geldi hızlanması parça kalitesi vs.
  • 20-04-2021, 13:55:07
    #3
    bahatarlaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    125 CC Olanından aldım. Diğer rakiplerine göre fiyatı uygun ve nakit ödemedim taksitle aldım. İlk izlenim 80 cc blueberrye göre aşırı güzel geldi hızlanması parça kalitesi vs.
    Kesinlikle katılıyorum, parça kalitesi güzel. Bir kaç dezavantajı var ama genel itibari ile emsalleri arasında en iyisi.
  • 23-04-2021, 12:44:22
    #4
    ReklamKap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle katılıyorum, parça kalitesi güzel. Bir kaç dezavantajı var ama genel itibari ile emsalleri arasında en iyisi.

    Ön konsoldan biraz ses geliyor çukurlarda. Sizde var mı acaba böyle bir problem?
  • 28-04-2021, 15:54:33
    #5
    bahatarlaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ön konsoldan biraz ses geliyor çukurlarda. Sizde var mı acaba böyle bir problem?
    Böyle bir durumda ben motoru stop edip yeniden çalıştırıyorum Aşırı titreme yapıyor, stop ettikten sonra düzeliyor.

    Torpido ve selenin altındaki kısma çift taraflı bant çektim, zırıltı vardı kesildi. Bilgin olsun hocam.
  • 28-04-2021, 16:58:09
    #6
    1k uzun kullanım mı :s bizim motor 100 bin de nerede ise rodaj süresini bitiriyor
  • 28-04-2021, 17:02:42
    #7
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1k uzun kullanım mı :s bizim motor 100 bin de nerede ise rodaj süresini bitiriyor
    Teşbihte hata olmuş olabilir. Ama alır almaz incelemedike bağlamak istedim.
  • 29-07-2021, 22:31:34
    #8
    1000 KM Yol yaptım 125CC ile. Şuan max 107 hızı gördüm. Selesi hiç rahat değil. Arka fren yokla var arası bir şey. Yazın sonlarına doğru elimden çıkarmayı düşünüyorum
  • 29-07-2021, 22:37:45
    #9
    Kaca aldin hocam hayirli olsun