ReklamKap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinlikle katılıyorum, parça kalitesi güzel. Bir kaç dezavantajı var ama genel itibari ile emsalleri arasında en iyisi.

Ön konsoldan biraz ses geliyor çukurlarda. Sizde var mı acaba böyle bir problem?