bahatarlaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ön konsoldan biraz ses geliyor çukurlarda. Sizde var mı acaba böyle bir problem?
Böyle bir durumda ben motoru stop edip yeniden çalıştırıyorum Aşırı titreme yapıyor, stop ettikten sonra düzeliyor.

Torpido ve selenin altındaki kısma çift taraflı bant çektim, zırıltı vardı kesildi. Bilgin olsun hocam.