Merhaba arkadaşlar bizim bu taraflarda bir teyzemiz var tek başına kulübe gibi bir evde yaşıyor karton ve şişe topluyor 65 yaş aylığı ile geçiniyor. Normalde bu tip konuları pek sevmem ama durumunun kötü olduğunu biliyorum iyi kötü geçiniyor ama Ramazanda sevindirmek istedim burada daha önce yardım edenlerde olmuştu çok mutlu oldu. Ramazan kolisi olarak yardım olabilir. Allah razı olsun şimdiden herkesten