2 kişi yardımcı oldu teyzemize hafta içi yardımları ulaştırıp fotoğraf atıcam inşallah. Ben r10dan biraz daha fazlasını beklerdim açıkcası .ok kısır kaldı konu koca forumdan 2 kişi çıkması üzdü birazda kendim destek vericem artık Allah razı olsun tüm yardımcı olanlardan. Güven sorunu yaşayanlar için dediğim gibi her türlü kanıtı sunabilirim bu konuda bi sıkıntım yok