Hocam tek seferlik yardım çözüm olmuyor. Teyzenin kimlik bilgilerini alın ve İlçe belediyesine gidip düzenli yardım getirmeleri için kaydını yaptırın. Yardımcı oluyorlar. Ben Seferihisar'da yaşlı bir amcamız için aynısını belediyeden yaptırdım şimdi düzenli gıda kolisi alıyor. Ramazan gibi zamanlarda yapılan bağışları da ilk olarak bu ihtiyaç sahiplerine dağıtıyorlar.
Eyvallah hocam ilgilenicem ben konuyla ilgili ne gerekiyosa yapıcam ama birazda amacım burada yardım etmek isteyen ancak çevresinde de yardıma muhtaç olmayan insanlar için bireysel bi yardım istemekti. Yardım eden 4 kişiden Allah razı olsun konuyla ilgili ödemeleri alınca verdiğime dair kanıtları da ilettim kendilerine.