Olması lazım 1 yanlış senin bütün hayatını etkilememeli keşke tercihleri yapsaydın ama bunu unutma düz lise senin için daha avantajlı olabilir keşke gitseydim diyorum çünkü dershane de var bazıları bana 69 filan anca gelirken onlara 79 80 filan gelecek.Çünkü anadolu lisesi hem zor hemde çalışan çok düz lisede bu daha az eğer derece yapmak istiyorsan tek tavsiyem günde 30 dakka tekrar yapman başka bişey yapma sadece 30 dakkanı ayır derece yaparsın ben şahsen çalışmadığıma çok pişmanım yeni yeni çalışmaya başlayacağım
Bugün anadolu lisesinden gelen bir hocama ( bknz. mustafa yıldırımoğlu) Sordum .Hem Ankara hem de gidecem okulun bağlı oldugu ilin İl milli eğitim müdürlüğüyle konuşmam gerektiğini söyledi.
İngilizceyi kim takar anadolu lisesinde okuyorum 3 yıldır ingilizcem hep kötüdür 2 yle anca geçerim iş insanda bitiyor sorsan ingilizce birşey cevap veremem tabi düzlere göre seviyem yine iyidir de sonuç olarak üniversitede yine 1 sene ingilizce okumayacakmısın? ama anadolu ya gidersen avantajlı olur....
İngilizceyi kim takar anadolu lisesinde okuyorum 3 yıldır ingilizcem hep kötüdür 2 yle anca geçerim iş insanda bitiyor sorsan ingilizce birşey cevap veremem tabi düzlere göre seviyem yine iyidir de sonuç olarak üniversitede yine 1 sene ingilizce okumayacakmısın? ama anadolu ya gidersen avantajlı olur....
Anadolu lisesine gitmenin hiçbir avantajı yok boşuna kasma kendini bence sadece daha fazla çalışmana rağmen daha kötü notlar alırsın.
Ben Anadolu Öğretmen Lisesindeyim Anadolu liselerinin her avantajı var(avantaj varsa tabi) ingilizce vs. yönünden işte öss'de tercih yönünden hiç bir eksik yok.Öğretmenlik içinde +24 puan var.Hiçbir eksiği yok şuanki sisteme göre en avantajlı okullar Öğretmen liseleri ben doktor olmak istiyorum dedin doktorda olabilirsin avukat , kaymakam , mühendis ne istersen.
Ama düz liseden geçiliyor mu bilmiyorum.Bu yıl anadolu lisesinden gelenler oldu bizim liseye mesela bikaç ders sınavına girip.Dönem arasında yada sene sonunda geçebilirsin bence her okulda açık var dıştan gelenler kendi ilçesine veya daha yakın yerlere gidiyor genelde.Anadolu lisesine gidersen öss'de emin ol pişman olursun.Okul puanı açısından.