Bugün anadolu lisesinden gelen bir hocama ( bknz. mustafa yıldırımoğlu) Sordum .Hem Ankara hem de gidecem okulun bağlı oldugu ilin İl milli eğitim müdürlüğüyle konuşmam gerektiğini söyledi.

Gelişmeleri aktarıcam