Anadolu lisesine gitmenin hiçbir avantajı yok boşuna kasma kendini bence sadece daha fazla çalışmana rağmen daha kötü notlar alırsın.

Ben Anadolu Öğretmen Lisesindeyim Anadolu liselerinin her avantajı var(avantaj varsa tabi) ingilizce vs. yönünden işte öss'de tercih yönünden hiç bir eksik yok.Öğretmenlik içinde +24 puan var.Hiçbir eksiği yok şuanki sisteme göre en avantajlı okullar Öğretmen liseleri ben doktor olmak istiyorum dedin doktorda olabilirsin avukat , kaymakam , mühendis ne istersen.

Ama düz liseden geçiliyor mu bilmiyorum.Bu yıl anadolu lisesinden gelenler oldu bizim liseye mesela bikaç ders sınavına girip.Dönem arasında yada sene sonunda geçebilirsin bence her okulda açık var dıştan gelenler kendi ilçesine veya daha yakın yerlere gidiyor genelde.Anadolu lisesine gidersen öss'de emin ol pişman olursun.Okul puanı açısından.