https://www.google.com/search?q=topi...MpKfSfZGPidkuM
var böyle örnekler
Konu Tasarımını Nasıl Yapıyorsunuz
11
●335
- 08-04-2021, 08:51:59Tamamen kendim tasarlıyorum. İsteğe bağlı özgün ya da stok ikon ya da illüstrasyon kullanılıyor. UI/UX üretmek için tasarlanmış olan Adobe Xd kullanıyorum.
Mobil ve gece modu uyumlu konu tasarımını üreten ilk tasarımcı olarak profesyonel destek sağlayabilirim. - 08-04-2021, 10:04:21Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHymelanos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleberkdemiral16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleoguzerdim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülehdmmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleysnozverdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülemergulergul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleGokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHepinize çok çok teşekkür ediyorum mesajlarınız için ilk konu tasarımımı yaptımgrafiking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Tasarımı değerlendirme konumu da bırakayım sizlere.
https://www.r10.net/sorum-var/277048...post1079841997
Fiyat listem de dahil benzeri görülmez