İyi günler sevgili R10 üyeleri. Aklımda takılan bir soruyu sizinle paylaşmak istiyorum da; bu konu tasarımlarını nasıl yapıyorsunuz ya da yaptırıyorsunuz? Taslak mı kullanıyorsunuz yoksa kendiniz mi yapıyorsunuz? Kanva gibi programlar mı kullanıyorsunuz?
Bilen birisi bana bilgi verebilir mi merak saldım