• 08-04-2021, 07:53:21
    #1
    İyi günler sevgili R10 üyeleri. Aklımda takılan bir soruyu sizinle paylaşmak istiyorum da; bu konu tasarımlarını nasıl yapıyorsunuz ya da yaptırıyorsunuz? Taslak mı kullanıyorsunuz yoksa kendiniz mi yapıyorsunuz? Kanva gibi programlar mı kullanıyorsunuz?
    Bilen birisi bana bilgi verebilir mi merak saldım
  • 08-04-2021, 07:56:16
    #2
    Adobe uygulamaları kullanılıyor
  • 08-04-2021, 07:58:43
    #3
    Geçtiğimiz günlerde Kanva PRO ile konu tasarımları yaptım. Gerçekten Adobe Ürünleri gibi tasarımlar ortaya çıkıyor. Adobe kullanmayı bilmiyorsanız Kanva önerebilirim.
  • 08-04-2021, 08:04:25
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Taslak yani template kullananlar da var, kendi hazirlayanda. Adobe Photoshopda veya Corel Draw kullanıyorum ben
  • 08-04-2021, 08:05:00
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Adobe Photoshop kullanıyoruz genelde
  • 08-04-2021, 08:07:32
    #6
    Power Point ile bile hazırlayabilirsiniz
  • 08-04-2021, 08:08:46
    #7
    Hymelanos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçtiğimiz günlerde Kanva PRO ile konu tasarımları yaptım. Gerçekten Adobe Ürünleri gibi tasarımlar ortaya çıkıyor. Adobe kullanmayı bilmiyorsanız Kanva önerebilirim.
    Kanva kullanırken taslak mı kullandınız yoksa kendiniz mi tasarladınız?
  • 08-04-2021, 08:10:03
    #8
    Ben kendi konu tasarımımı diğer kopya işlerden farklı olarak tamamen özgün tasarladım Fiyat listem de dahil benzeri görülmez
  • 08-04-2021, 08:11:17
    #9
    kaantemiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kanva kullanırken taslak mı kullandınız yoksa kendiniz mi tasarladınız?
    o senin hayal gücüne bağlı - kanva pro satış linki