Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adobe uygulamaları kullanılıyor
Hymelanos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçtiğimiz günlerde Kanva PRO ile konu tasarımları yaptım. Gerçekten Adobe Ürünleri gibi tasarımlar ortaya çıkıyor. Adobe kullanmayı bilmiyorsanız Kanva önerebilirim.
berkdemiral16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Taslak yani template kullananlar da var, kendi hazirlayanda. Adobe Photoshopda veya Corel Draw kullanıyorum ben
oguzerdim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adobe Photoshop kullanıyoruz genelde
hdmmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Power Point ile bile hazırlayabilirsiniz
ysnozverdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben kendi konu tasarımımı diğer kopya işlerden farklı olarak tamamen özgün tasarladım Fiyat listem de dahil benzeri görülmez
mergulergul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o senin hayal gücüne bağlı - kanva pro satış linki
Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
grafiking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamamen kendim tasarlıyorum. İsteğe bağlı özgün ya da stok ikon ya da illüstrasyon kullanılıyor. UI/UX üretmek için tasarlanmış olan Adobe Xd kullanıyorum.

Mobil ve gece modu uyumlu konu tasarımını üreten ilk tasarımcı olarak profesyonel destek sağlayabilirim.
Hepinize çok çok teşekkür ediyorum mesajlarınız için ilk konu tasarımımı yaptım
Tasarımı değerlendirme konumu da bırakayım sizlere.
https://www.r10.net/sorum-var/277048...post1079841997