Adobe uygulamaları kullanılıyor
Geçtiğimiz günlerde Kanva PRO ile konu tasarımları yaptım. Gerçekten Adobe Ürünleri gibi tasarımlar ortaya çıkıyor. Adobe kullanmayı bilmiyorsanız Kanva önerebilirim.
Taslak yani template kullananlar da var, kendi hazirlayanda. Adobe Photoshopda veya Corel Draw kullanıyorum ben
Adobe Photoshop kullanıyoruz genelde
Power Point ile bile hazırlayabilirsiniz
Ben kendi konu tasarımımı diğer kopya işlerden farklı olarak tamamen özgün tasarladım

Fiyat listem de dahil benzeri görülmez
Hepinize çok çok teşekkür ediyorum mesajlarınız için ilk konu tasarımımı yaptım

Tasarımı değerlendirme konumu da bırakayım sizlere.
https://www.r10.net/sorum-var/277048...post1079841997