Sevgili Coşkun Bey..
24
●1.507
- 08-04-2021, 10:34:38Ben düşünmüyorum şahsenFeyyazcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-04-2021, 19:50:35AdministratorDoğru.Yenile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 hemen hemen bitmek üzereyken 2012 yılı sonu gibi ortak olup yönetimi komple devir aldım ortalama 9 yıldır ben yönetiyorum diyebilirim. Bir kaç yıl sonrasında ise tamamen satın aldım kurduğum güzel ekip ve sağlam çalışmalar sonucunda tarihinin en zirve ve en güzel yıllarına getirdik
Simdi ise hep birlikte daha iyiye doğru devam.. - 08-04-2021, 20:04:57Allah razı olsun hocam 😊 gerçekten sanal alemde şuan tek forum. R10 gibi ciddi, samimi bir yer yok olmazda.. Allah bundan geri koymasın 🙏Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle