• 08-04-2021, 00:44:02
    #19
    R10 onun değil ki, tüm üyelerin
  • 08-04-2021, 01:59:44
    #20
    Para her deliği açıyor sonuçta
  • 08-04-2021, 02:09:13
    #21
    sonradan satın aldı
  • 08-04-2021, 10:34:38
    #22
    Feyyazcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, her zaman merak etmişimdir coşkun beyin aklına nasıl geldi r10? Hikayesi dinlemek, karşılıklı oturup çay içerek dinlemek isterdim.. Benim gibi düşünen var mı
    Ben düşünmüyorum şahsen
  • 08-04-2021, 19:50:35
    #23
    Administrator
    Yenile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 onun değil ki, tüm üyelerin
    Doğru.

    R10 hemen hemen bitmek üzereyken 2012 yılı sonu gibi ortak olup yönetimi komple devir aldım ortalama 9 yıldır ben yönetiyorum diyebilirim. Bir kaç yıl sonrasında ise tamamen satın aldım kurduğum güzel ekip ve sağlam çalışmalar sonucunda tarihinin en zirve ve en güzel yıllarına getirdik

    Simdi ise hep birlikte daha iyiye doğru devam..
  • 08-04-2021, 20:04:57
    #24
    Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğru.

    R10 hemen hemen bitmek üzereyken 2012 yılı sonu gibi ortak olup yönetimi komple devir aldım ortalama 9 yıldır ben yönetiyorum diyebilirim. Bir kaç yıl sonrasında ise tamamen satın aldım kurduğum güzel ekip ve sağlam çalışmalar sonucunda tarihinin en zirve ve en güzel yıllarına getirdik

    Simdi ise hep birlikte daha iyiye doğru devam..
    Allah razı olsun hocam 😊 gerçekten sanal alemde şuan tek forum. R10 gibi ciddi, samimi bir yer yok olmazda.. Allah bundan geri koymasın 🙏
  • 08-04-2021, 20:05:45
    #25
    Yenile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 onun değil ki, tüm üyelerin
    Teşekkürler hocam 🙏