R10 onun değil ki, tüm üyelerin
Doğru.
R10 hemen hemen
bitmek üzereyken 2012 yılı sonu gibi ortak olup yönetimi komple devir aldım ortalama 9 yıldır ben yönetiyorum diyebilirim. Bir kaç yıl sonrasında ise tamamen satın aldım kurduğum güzel ekip ve sağlam çalışmalar sonucunda tarihinin en zirve ve en güzel yıllarına getirdik
Simdi ise hep birlikte daha iyiye doğru devam..