Doğru.
R10 hemen hemen
bitmek üzereyken 2012 yılı sonu gibi ortak olup yönetimi komple devir aldım ortalama 9 yıldır ben yönetiyorum diyebilirim. Bir kaç yıl sonrasında ise tamamen satın aldım kurduğum güzel ekip ve sağlam çalışmalar sonucunda tarihinin en zirve ve en güzel yıllarına getirdik
Simdi ise hep birlikte daha iyiye doğru devam..
Allah razı olsun hocam 😊 gerçekten sanal alemde şuan tek forum. R10 gibi ciddi, samimi bir yer yok olmazda.. Allah bundan geri koymasın 🙏