Selamlar.
Şuanki kullandığım mouse Everest SM-G62, 2 sene önce 16 TL'ye almıştım halen daha kullanıyorum fakat son zamanlarda çift basmaya vs başladı. Bende artık değiştirmeye karar verdim.
100 TL'ye kadar önerebileceğiniz mouse var mıdır? Veya parasına değer dediğiniz bu fiyatlarda kullanmış olduğunuz mouselarıda yazabilirsiniz.
SGM-X7 Siparişi verdim,öneride bulunanlara teşekkürler.
Mouse Önerisi | R10+
12
●137
- 04-04-2021, 13:40:22Kafam bi 2 sene daha rahat etsin diyorsanız çok fazla oyun oynamazsanız ben 5 yıl garanti veriyorum https://www.trendyol.com/logitech/g1...urun_listeleme
- 04-04-2021, 13:44:174 senedir Flaxes FLX-950GMB kullanıyorum 2 kez aldım ikisindede mouse tekerleği sıkıntılı geldi ama bozulsa bile tekrar alacağım sanırım elime çok güzel oturuyor
- 04-04-2021, 13:47:23Teşekküler hocam göz atacağımvipsmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yorum için teşekkürler,evet logitech kalitelidir. Fakat fiyatlar uçmuşweprof adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hoş görünüyor değerlendiricem hocam teşekkürler.lovedone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kablolu olabilir,günlük kullanıyorum genelde çok oyun oynamam. Sadece geceleri oyuna giriyorum 1.5-2 saat cs 1.6 atıp çıkıyorumFSahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler hocam yorum için bakıyorum.Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 04-04-2021, 13:49:08https://www.hepsiburada.com/everest-...pad-p-bd802157
Sgm x7 önerir misiniz
Sgm-X7 sipariş geçtim HepsiBurada'dan. 3 güne elimde olur