Mouse Önerisi | R10+
12
●137
- 04-04-2021, 16:47:46Kesinlikle Logitech almanı öneriyorum. Bir kere aldığında yeni mouse almana gerek yok model yükseltmeyeceğin sürece. Garantilerinin güzel yanı eski ürünü istemiyorlar. Toplamda 3 kere siteleri üzerinden garanti talebi oluşturdum, farenin sorununun videosunu istediler ve anında yeni mouse yolladılar. Toplamda bu işlemi 3 kere yaparak 3 tane yeni G300S sahibi oldum hatta tekini forumda sattım model yükseltmek için. Şu anda G305 kullanıyorum bu mouse için de 2 defa garanti talebinde bulundum 2 tane yeni G305 aldım.
- 09-04-2021, 18:35:40Everest SGM-X7 aldım baya büyük bir mouse ve birazcık ağır. Elim büyük olduğu için tam oturdu diyebilirim. 1 DPI 2 ileri geri 1 makro tuşu ve sağ sol click bunuyor. Paketleme de baya güzeldi.
Mousepadı beklediğimden büyük çıktı o da gayet sağlam
75 TL'ye aldım parasına değer bi mouse.
- 09-04-2021, 20:14:15Üyeliği durdurulduBen Asusun bu mause kullanıyorum şiddetle tavsiye ederim https://www.hepsiburada.com/asus-wt4....k.pc&v=1.89.1
- 02-05-2021, 22:58:34Merhaba hocam iyi akşamlar sgm x7 siparişi vermişsiniz nasıl memnumsunuz ?ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
75 TL'ye aldım parasına değer bi mouse.