• 04-04-2021, 16:47:46
    #10
    Kesinlikle Logitech almanı öneriyorum. Bir kere aldığında yeni mouse almana gerek yok model yükseltmeyeceğin sürece. Garantilerinin güzel yanı eski ürünü istemiyorlar. Toplamda 3 kere siteleri üzerinden garanti talebi oluşturdum, farenin sorununun videosunu istediler ve anında yeni mouse yolladılar. Toplamda bu işlemi 3 kere yaparak 3 tane yeni G300S sahibi oldum hatta tekini forumda sattım model yükseltmek için. Şu anda G305 kullanıyorum bu mouse için de 2 defa garanti talebinde bulundum 2 tane yeni G305 aldım.
  • 09-04-2021, 18:35:40
    #11
    Everest SGM-X7 aldım baya büyük bir mouse ve birazcık ağır. Elim büyük olduğu için tam oturdu diyebilirim. 1 DPI 2 ileri geri 1 makro tuşu ve sağ sol click bunuyor. Paketleme de baya güzeldi.
    Mousepadı beklediğimden büyük çıktı o da gayet sağlam 75 TL'ye aldım parasına değer bi mouse.
  • 09-04-2021, 20:14:15
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Ben Asusun bu mause kullanıyorum şiddetle tavsiye ederim https://www.hepsiburada.com/asus-wt4....k.pc&v=1.89.1
  • 02-05-2021, 22:58:34
    #13
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar.

    Şuanki kullandığım mouse Everest SM-G62, 2 sene önce 16 TL'ye almıştım halen daha kullanıyorum fakat son zamanlarda çift basmaya vs başladı. Bende artık değiştirmeye karar verdim.
    100 TL'ye kadar önerebileceğiniz mouse var mıdır? Veya parasına değer dediğiniz bu fiyatlarda kullanmış olduğunuz mouselarıda yazabilirsiniz.

    SGM-X7 Siparişi verdim,öneride bulunanlara teşekkürler.
    Merhaba hocam iyi akşamlar sgm x7 siparişi vermişsiniz nasıl memnumsunuz ?