Kesinlikle Logitech almanı öneriyorum. Bir kere aldığında yeni mouse almana gerek yok model yükseltmeyeceğin sürece. Garantilerinin güzel yanı eski ürünü istemiyorlar. Toplamda 3 kere siteleri üzerinden garanti talebi oluşturdum, farenin sorununun videosunu istediler ve anında yeni mouse yolladılar. Toplamda bu işlemi 3 kere yaparak 3 tane yeni G300S sahibi oldum hatta tekini forumda sattım model yükseltmek için. Şu anda G305 kullanıyorum bu mouse için de 2 defa garanti talebinde bulundum 2 tane yeni G305 aldım.