Everest SGM-X7 aldım baya büyük bir mouse ve birazcık ağır. Elim büyük olduğu için tam oturdu diyebilirim. 1 DPI 2 ileri geri 1 makro tuşu ve sağ sol click bunuyor. Paketleme de baya güzeldi.
Mousepadı beklediğimden büyük çıktı o da gayet sağlam 75 TL'ye aldım parasına değer bi mouse.