Konu
Mouse Önerisi | R10+
04-04-2021, 13:44:17
#6
Gelistirici
En iyisi sanırım
4 senedir Flaxes FLX-950GMB kullanıyorum 2 kez aldım ikisindede mouse tekerleği sıkıntılı geldi ama bozulsa bile tekrar alacağım sanırım elime çok güzel oturuyor