Selamlar.
Şuanki kullandığım mouse Everest SM-G62, 2 sene önce 16 TL'ye almıştım halen daha kullanıyorum fakat son zamanlarda çift basmaya vs başladı. Bende artık değiştirmeye karar verdim.
100 TL'ye kadar önerebileceğiniz mouse var mıdır? Veya parasına değer dediğiniz bu fiyatlarda kullanmış olduğunuz mouselarıda yazabilirsiniz.
SGM-X7 Siparişi verdim,öneride bulunanlara teşekkürler.