Sokağa çıkma yasağının sadece adı var.
Üretici, tedarikçi, nakliyeci, o cu, bu cu herkese izin veriliyor.
Oto lastiği satanlar bile internet tedarikçisiyiz diye dükkan açabiliyorlar.
Doğru düzgün kontrol de yok.
Sizce kalabalık normal değil mi?
İstanbul'da Sokağa Çıkma Yasağı
19
●511
- 03-04-2021, 13:44:12Çok büyük bir oyundan geçiyor Dünya, bir gün her şey anlaşılacak ama ne zaman bakalım. Sabır.
- 03-04-2021, 13:44:53https://www.youtube.com/watch?v=jE9BZng70VMkadir-kara ve ipekBilisim bunu beğendi.2 kişi bunu beğendi.
- 03-04-2021, 13:57:32Nasıl bir oyun hocam ?Backlinkim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Korona hastası tanıdıklarım var şuan telefonda konuşurken bile bağıra bağıra öksürüyorlar.
Daha önce böyle bir hastalık yoktu. - 03-04-2021, 13:59:47Allah şifa versin. Nasıl yani daha önce sesli öksürme yok muydu. Bu tarz salgınlar tarih boyunca hep oldu, 1930-1950 yılları arasında doğmuş bir büyüğünüz varsa anlatacaktır zaten.netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
