• 03-04-2021, 13:42:15
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Sokağa çıkma yasağının sadece adı var.
    Üretici, tedarikçi, nakliyeci, o cu, bu cu herkese izin veriliyor.
    Oto lastiği satanlar bile internet tedarikçisiyiz diye dükkan açabiliyorlar.
    Doğru düzgün kontrol de yok.
    Sizce kalabalık normal değil mi?
  • 03-04-2021, 13:43:01
    #11
    Mecbur olmayanlar hariç şuan dışarıda gezen dolaşan varsa ben varsa hakkım, hakkımı helal etmiyorum ya daha neler söylerdim de ceza almayalım şimdi.
  • 03-04-2021, 13:43:10
    #12
    Polis çevirince "Çultanahmet neresi" diye sorarsın olur biter.
  • 03-04-2021, 13:44:12
    #13
    Google 1. Sayfa Garantili
    Çok büyük bir oyundan geçiyor Dünya, bir gün her şey anlaşılacak ama ne zaman bakalım. Sabır.
  • 03-04-2021, 13:44:53
    #14
    https://www.youtube.com/watch?v=jE9BZng70VM
    • kadir-kara
    • ipekBilisim
    kadir-kara ve ipekBilisim bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 03-04-2021, 13:55:01
    #15
    Turist ve çalışma izni olup gezmeye giden kişiler bunlar
  • 03-04-2021, 13:57:32
    #16
    Backlinkim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok büyük bir oyundan geçiyor Dünya, bir gün her şey anlaşılacak ama ne zaman bakalım. Sabır.
    Nasıl bir oyun hocam ?

    Korona hastası tanıdıklarım var şuan telefonda konuşurken bile bağıra bağıra öksürüyorlar.
    Daha önce böyle bir hastalık yoktu.
  • 03-04-2021, 13:59:47
    #17
    Google 1. Sayfa Garantili
    netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl bir oyun hocam ?

    Korona hastası tanıdıklarım var şuan telefonda konuşurken bile bağıra bağıra öksürüyorlar.
    Daha önce böyle bir hastalık yoktu.
    Allah şifa versin. Nasıl yani daha önce sesli öksürme yok muydu. Bu tarz salgınlar tarih boyunca hep oldu, 1930-1950 yılları arasında doğmuş bir büyüğünüz varsa anlatacaktır zaten.
  • 03-04-2021, 14:01:43
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Allah ülkemizi ve milletimizi bu illetten korusun.