Nasıl bir oyun hocam ?
Korona hastası tanıdıklarım var şuan telefonda konuşurken bile bağıra bağıra öksürüyorlar.
Daha önce böyle bir hastalık yoktu.
Allah şifa versin. Nasıl yani daha önce sesli öksürme yok muydu. Bu tarz salgınlar tarih boyunca hep oldu, 1930-1950 yılları arasında doğmuş bir büyüğünüz varsa anlatacaktır zaten.