Sokağa çıkma yasağının sadece adı var.
Üretici, tedarikçi, nakliyeci, o cu, bu cu herkese izin veriliyor.
Oto lastiği satanlar bile internet tedarikçisiyiz diye dükkan açabiliyorlar.
Doğru düzgün kontrol de yok.
Sizce kalabalık normal değil mi?