Eşimin Türk Vatandaşlığı onaylanmış. 
Bize getirilerinin en büyük ölçekte çalışması için çalışma izni gibi evrak işlemlerinden kurtulmamız ve oturum izni için uğraşmamızdan kurtulmak oldu.
Bunun şerefine eşim çifte vatandaş olarak kalabiliyor. Böyle bir durum var iken Yurtdışından araç getirmek için bilgisi olan arkadaşlar bildiklerini yazabilirler ise çok sevinirim.
Not : Google'den baktığım kadarı ile bazı kriterlere göre araç getirmenin de türleri bulunduğu için; birebir aynı durumda olan kişilerin tecrübeleri önemli