Hocam 180 gün yurt dışında bulunmanız gerek mininum ve sadece eşiniz ve siz o aracı kullanabilirsiniz trde aracı tr plaka asla yapamazsınız vergilerini öderseniz elbette yapabilirsiniz 2 yıl boyunca sorunsuz kullanırsınız
2 yıl sonra prosedür sanırsam yine aynı koşulları karşılar isem sağlanabilecek.

bilginiz için teşekkür ederim. Pelesenk olan bir bilginin doğruluğunu buradan duymak benim için iyi oldu