Hocam 180 gün yurt dışında bulunmanız gerek mininum ve sadece eşiniz ve siz o aracı kullanabilirsiniz tr’de aracı tr plaka asla yapamazsınız vergilerini öderseniz elbette yapabilirsiniz 2 yıl boyunca sorunsuz kullanırsınız