• 02-04-2021, 00:36:37
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Araba almak için biriktirip beklemeyeceksin paran neye yetiyorsa onu alıp yavaş yavaş istediğin arabaya yükselteceksin.
    Sürüm sürüm v.1.0 - 1.1 gibi
  • 02-04-2021, 09:10:19
    #11
    Üyeliği durduruldu
    ben artık kovalamayı bıraktım ben yaklaştıkça o 2 kat kaçıyor bugun cbr 1000 rr lara bakayım öyle bi 100-120 dir heralde 2017 ler falan diyodum gözlerim kanadı.

    adam 2012 model 50 binde r6 ya bile 100k para istiyor
  • 02-04-2021, 10:50:46
    #12
    cuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2011 reno symbol e 80 tl verdik hocam ... bu aracın max ama max ederi 50 tl
    Ne 50'si. O tür arabalara 20 bin tl bile fazla. Avrupa'da 50.000$'a bizim ülkemizde şuan 250.000₺-300.000₺'ye satılan araçlar var.
  • 03-04-2021, 04:36:57
    #13
    cuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2011 reno symbol e 80 tl verdik hocam ... bu aracın max ama max ederi 50 tl
    25k dan fazla etmez malesef uçan teneke ama iş türkiye olunca lüks araba parası
  • 03-04-2021, 05:14:29
    #14
    Turkiyede fiyati artan hicbirseyin değeri düşmez , fiyatlar sürekli üstüne koyarak artacaktır çünkü bu fiyattan alan adam üstüne kâr koyup satacaktır fiyat böyle böyle uzaya gidecek.