Konu
Araba Fiyatlarına Ne Olmuş Böyle
02-04-2021, 10:50:46
#12
batuhan_polat
cuvelious adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
2011 reno symbol e 80 tl verdik hocam ... bu aracın max ama max ederi 50 tl
Ne 50'si. O tür arabalara 20 bin tl bile fazla. Avrupa'da 50.000$'a bizim ülkemizde şuan 250.000₺-300.000₺'ye satılan araçlar var.