cuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2011 reno symbol e 80 tl verdik hocam ... bu aracın max ama max ederi 50 tl
Ne 50'si. O tür arabalara 20 bin tl bile fazla. Avrupa'da 50.000$'a bizim ülkemizde şuan 250.000₺-300.000₺'ye satılan araçlar var.