cuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2011 reno symbol e 80 tl verdik hocam ... bu aracın max ama max ederi 50 tl
25k dan fazla etmez malesef uçan teneke ama iş türkiye olunca lüks araba parası