uzay ile ilgili olanlara bir sorum var.
7
●72
- 29-03-2021, 21:03:21Gördüğüm kadarıyla Nikon P900 harika iş çıkarıyor
1.2 milyar km ötedeki satürn gezegenini çekebiliyor
https://www.youtube.com/watch?v=X_RpfZv--Zo - 29-03-2021, 21:05:46sorduğum soruyla alakası yok ama teşekkür ederim yinededepresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-03-2021, 21:06:08Samanyolunu Siz De Görebilirsiniz.
https://www.uzaydanhaberler.com/2016...orebilirsiniz/ - 29-03-2021, 21:09:02soruyu düzelttim hocam biraz yanlış anlaşılıyordu peki bir takım yıldınızı hem kışın hem yazın gözlemleyebilir miyiz?webkit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-03-2021, 21:13:49Bi bakım dedim "Kış lastiği" çıkıyor sanırım yokOmerT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
YAZ ÜÇGENİ: KIŞ ÜÇGENİ: var beğenmiyorsan ,)
hocam yok işte cevabı