Konu
uzay ile ilgili olanlara bir sorum var.
29-03-2021, 21:13:49
#6
webkit
OmerT adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
soruyu düzelttim hocam biraz yanlış anlaşılıyordu peki bir takım yıldınızı hem kışın hem yazın gözlemleyebilir miyiz?
Bi bakım dedim "Kış lastiği" çıkıyor sanırım yok
YAZ ÜÇGENİ: KIŞ ÜÇGENİ: var beğenmiyorsan ,)