bir takımyıldızını hem kışın hem yazın (gece tabiki ) gözlemleyebilir miyiz ? bilgilendirebilir misiniz? internetten bilgilerle değil de teleskopu ile gözlem yapmış birisi olursa daha iyi olur saygılar.