• 29-03-2021, 11:04:11
    #28
    Growth Manager
    olabilir
  • 29-03-2021, 12:14:01
    #29
    TUTASI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu bilgilerinizin yayılmasının karşılığını bedava lahmacun yiyerek mi telafi ettirmeyi planlıyorsunuz
    bedava lahmacun yemeden de yayıldığı için kahmacun ekstra oluyor
  • 29-03-2021, 12:19:18
    #30
    Gold üye
    TUTASI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu bilgilerinizin yayılmasının karşılığını bedava lahmacun yiyerek mi telafi ettirmeyi planlıyorsunuz
    Yeseler sorun yokta %90 satacaklar
  • 29-03-2021, 12:22:19
    #31
    Twitter en iyisi ordan yapılabilir TT olursa tamamdır. Maili kimse takmaz gibi geliyor
  • 29-03-2021, 12:26:50
    #32
    ortak bi dava açsak nasıl olur? ufak da olsa tazminat kovalarız en azından
  • 29-03-2021, 12:52:02
    #33
    Düşene bir tekmede biz vuralım hesabı..
    Yanlış düşünce şekli bence
  • 29-03-2021, 13:09:40
    #34
    biOyun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 Mail formatı hazırlayın atalım.
    2 Aynı formatta birden fazla mail spam'a düşmez mi?
    Düşmez gibi sanıyorum çünkü çoğumuz bilenen servislerden atacağız gmail vs mesela onlar temiz listede olabilir zaten bu firmalar spamlarada bakıyorlar
    Jorphy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olabilir
    Bencede
    berkancay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bedava lahmacun yemeden de yayıldığı için kahmacun ekstra oluyor
    Ama mağduruz işte
    uckan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeseler sorun yokta %90 satacaklar
    Satan satar karışmamam ben kupon satmadım henüz hiç ki 1 tane üyeliğim var onuda kullanırım ben ya kendim
    seymad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Twitter en iyisi ordan yapılabilir TT olursa tamamdır. Maili kimse takmaz gibi geliyor
    Olabilir buda düşüncemiz içinde
    berkancay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ortak bi dava açsak nasıl olur? ufak da olsa tazminat kovalarız en azından

    Bildiğim kadarı ile bizim mevzuatta böyle şeyler yok
    Lelathion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düşene bir tekmede biz vuralım hesabı..
    Yanlış düşünce şekli bence
    Bilgilerimizi koruyamaması doğru bir düşünce şekli mi
  • 29-03-2021, 13:12:14
    #35
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düşmez gibi sanıyorum çünkü çoğumuz bilenen servislerden atacağız gmail vs mesela onlar temiz listede olabilir zaten bu firmalar spamlarada bakıyorlar

    Bencede

    Ama mağduruz işte

    Satan satar karışmamam ben kupon satmadım henüz hiç ki 1 tane üyeliğim var onuda kullanırım ben ya kendim

    Olabilir buda düşüncemiz içinde

    Bildiğim kadarı ile bizim mevzuatta böyle şeyler yok

    Bilgilerimizi koruyamaması doğru bir düşünce şekli mi
    Sence bilgileri gerçekten çaldırmak istedilermi kul yapımı bir sistem her şey gelebilir başına benim burada anlatmak istediğim olan olmuş biz ne koparabiliriz kafasına girmek saçma.
  • 29-03-2021, 13:18:46
    #36
    Bu ülkede nüfus bilgilerinin tamamı çalındı ve public edildi, nüfustan da bedava yeni kimlik talep edelim o zaman.