HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Düşmez gibi sanıyorum çünkü çoğumuz bilenen servislerden atacağız gmail vs mesela onlar temiz listede olabilir zaten bu firmalar spamlarada bakıyorlar

Bencede

Ama mağduruz işte

Satan satar karışmamam ben kupon satmadım henüz hiç ki 1 tane üyeliğim var onuda kullanırım ben ya kendim

Olabilir buda düşüncemiz içinde

Bildiğim kadarı ile bizim mevzuatta böyle şeyler yok

Bilgilerimizi koruyamaması doğru bir düşünce şekli mi
Sence bilgileri gerçekten çaldırmak istedilermi kul yapımı bir sistem her şey gelebilir başına benim burada anlatmak istediğim olan olmuş biz ne koparabiliriz kafasına girmek saçma.