biOyun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 Mail formatı hazırlayın atalım.
2 Aynı formatta birden fazla mail spam'a düşmez mi?
Düşmez gibi sanıyorum çünkü çoğumuz bilenen servislerden atacağız gmail vs mesela onlar temiz listede olabilir zaten bu firmalar spamlarada bakıyorlar
Jorphy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
olabilir
Bencede
berkancay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bedava lahmacun yemeden de yayıldığı için kahmacun ekstra oluyor
Ama mağduruz işte
uckan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeseler sorun yokta %90 satacaklar
Satan satar karışmamam ben kupon satmadım henüz hiç ki 1 tane üyeliğim var onuda kullanırım ben ya kendim
seymad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Twitter en iyisi ordan yapılabilir TT olursa tamamdır. Maili kimse takmaz gibi geliyor
Olabilir buda düşüncemiz içinde
berkancay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ortak bi dava açsak nasıl olur? ufak da olsa tazminat kovalarız en azından

Bildiğim kadarı ile bizim mevzuatta böyle şeyler yok
Lelathion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Düşene bir tekmede biz vuralım hesabı..
Yanlış düşünce şekli bence
Bilgilerimizi koruyamaması doğru bir düşünce şekli mi