• 23-03-2021, 01:08:14
    #28
    cagataysahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ziraat Bankası iyidir, çok fazla atm'si de var. Sadece 1 kilometre yakınımda 3 atm var.
    ATM benim için önemli, ama ben ikisini de kullanıyorum
    enparalılar teb ve denizbankasını belli bir limit dahilinde ücretsiz kullanabiliyor ekstradan
  • 23-03-2021, 01:19:43
    #29
    Papara kullanıyorum gayet memnunum.
  • 23-03-2021, 07:18:11
    #30
    Kuveyt Türk varken enpara nın esamesi okunmaz 😉 kart aidat eft ücreti hiç bir zaman olmadı. En düşük kur Kuveyt te idi geçen seneden beri biraz açtılar diÄŸerleri gibi ama yine iyi. Eft hemen gidiyor. Müşteri hizmetlerine ulaşım kolay vs öneririm
  • 23-03-2021, 07:21:26
    #31
    Ziraat'e istese de hiçbiri yetişemez, yaşananlara rağmen bile.
  • 23-03-2021, 07:24:13
    #32
    fthylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    enparalılar teb ve denizbankasını belli bir limit dahilinde ücretsiz kullanabiliyor ekstradan
    Enpara, Teb, Denizbankası
    Ziraat, Halkbank, Vakıfbank ve Katılımlar(ziraat ve vakıf)

    Yani hocam şu tabloya baktığın zaman, Enpara mı dersin Ziraat mi
  • 23-03-2021, 07:27:53
    #33
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    R10'da ki Bankacılık beklentisi ile piyasada ki Bankacılık beklentisi farklıdır. Rutin havele eft vb. iş amacıyla kullanıyorsanız Enpara fazlasıyla yeterli. Yaşanan makas olayı hepsinde yaşanabilir. Bankaların hazine birimleri ani bir sıçrama ihtimali varsa makası yüksek tutar.

    Diğer Bankacılık hizmetlerinide kullanıyorsanız her zaman Ziraat ve İş'ten gerisini tanımam. Dediğim gibi hangisi iyi kısmı beklenti ile alakalı.
  • 24-03-2021, 00:42:40
    #34
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Enpara, Teb, Denizbankası
    Ziraat, Halkbank, Vakıfbank ve Katılımlar(ziraat ve vakıf)

    Yani hocam şu tabloya baktığın zaman, Enpara mı dersin Ziraat mi
    bu konuda ziraat ama eft gibi masraf alınmama konusunda enpara