cagataysahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ziraat Bankası iyidir, çok fazla atm'si de var. Sadece 1 kilometre yakınımda 3 atm var.
ATM benim için önemli, ama ben ikisini de kullanıyorum
enparalılar teb ve denizbankasını belli bir limit dahilinde ücretsiz kullanabiliyor ekstradan